Monday 30 April 2018

YOUTH SHAKLEE Bersama Spa TWB

Assalammualaikum....

Hai semua... Walaupun kite tengah demam n bz ngn keje ofis ni, kite rasa nak share lagi la info pasal YOUTH SHAKLEE bersama Spa TWB ni.





Buat pengetahuan korang, Spa TWB juga dikenali sebagai Spa Shaklee. Ini kerana, sepanjang kewujudan The Walking Beauty ni atau lebih dikenali sebagai TWB ni, kami hanya menggunakan 100% produk dari keluaran Shaklee termasuklah beberapa vitaminnya yg juga digunakan sebagai scrub & masker di dalam spa kami kerana khasiatnya yang amat luar biasa.


Untuk produk skincare yang digunakan dalam TWB pula, TWB menggunakan produk skincare juga dari keluaran Shaklee. Dari skincare Enfuselle, TWB bertukar kepada Nutriwhite yang lebih baik. 


Dan setelah baru-baru ini Shaklee telah mengeluarkan produk Skincare yang terbaru iaitu Youth Skincare Shaklee. Sekarang ini YOUTH Shaklee merupakan produk skincare terbaik Shaklee yang terbaru.


Mesti korang nak tau kan ape yang menyebabkan ia merupakan produk yang lebih baik dari sebelumnya.....



Gambar kat atas ni adalah salah satu sebabnya. YOUTH Shaklee diperbuat dari bahan-bahan organik yang mempunyai khasiatnya yang tersendiri.


Bukan itu je tau....Ada lagi....


YOUTH Skincare ni telah dianalisis oleh penganalisis Shaklee selama 8 tahun lamanya untuk mendapatkan hasil yang terbaik.


Cuba korang bayangkan.... Lama tu... 


Shaklee sanggup menanggung risiko mengeluarkan modal yang banyak untuk membuat kajian ke atas produk YOUTH Shaklee ni. Shaklee juga sanggup menanggung risiko mendapatkan bukti dengan membuat landmark study dengan memanggil orang luar untuk  membuat kajian ke atas keberkesanan produk dari Shaklee. 


Ada lagi....


Shaklee juga telah mengumpulkan orang asia & orang europe di sana bagi membuat kajian ke atas keberkesanan produk YOUTH Shaklee. Beberapa peringkat umur telah diambil bagi menentukan tahap keberkesanan produk ini. Antaranya:-

20 orang dari usia 20 tahun
20 orang dari usia 30 tahun 
20 orang dari usia 40 tahun
20 orang dari usia 50 tahun
20 orang dari usia 60 tahun

Total = 100 orang kesemuanya



Apa resultnya?????






Bukan 99%

Bukan 99.9%

Tapi.....100% tau!!!!!



Bukan cek luaran suka-suka macam tu je tau... Tapi dengan menggunakan skin age index..




Weiiii!!! 10 tahun lebih muda tu.... Sape taknak kan...

Bila jalan ngan anak, takut orang ingat anak kite jalan ngan kakak lak...hihihihi



APA???



TAK PERCAYA LAGI???



Meh kite share testimoni gambar hasil keberkesanan dari YOUTH ni sikit...










Ok...Tadi kite tanya ape tunggu lagi kan?


Sekarang tak payah tunggu dah... terus call / whatsapp kite kat 012-4680151(Rose)




No comments:

Post a Comment