Thursday 26 April 2018

Cara Bebas Hutang Melalui Bisness Spa TWB


Assalammualaikum,

Hi uolls....

Semalam baru je bagi info untuk beberapa vitamin-vitamin Shaklee kat korang kan...
Arini tetiba rasa macam nak share rahsia sikit la ngn korang.


Mesti korang pernah rasa atau  memang tengah stress kan sebab banyak hutang. Kalau ikutkan hutang tu macam nampak tak nampak je coz kita bukannya banyak pinjam duit dari kengkawan or sesape pun...

Padahal hakikat sebenarnya hutang keliling pinggang. Sebenarnya dari zaman belajar lagi kita dah ada hutang kot. 


Untuk yang pernah buat pinjaman masa belajar, mesti korang stress kan bila sebut PTPTN.

Bila dah start keje lak, tambah hutang lagi... Hutang beli motor atau kereta.

Pastu bila dah kawin & beranak pinak, tambah lagi hutang beli rumah lak. Tu belum kira kalau ada yang buat hutang pinjaman peribadi nak kawin. Hutang ngan "Pa & Ma lagi"...



"Haishhh..."


Mesti korang stress kan...




Cuba korang fikir balik...

Duduk diam-diam...Renung-renungkan hutang yang dah keliling pinggang tu.... Cuba fkirkan sejenak...


Bila kita dah start berhutang, mesti macam-macam benda yang kita idamkan kita x dapat nak beli. Tambah kalau korang tu pompuan. Mesti macam-macam rasa nak beli. Pastu bila diri sendiri pun agak-agak cukup-cukup makan je, mesti kita tak mampu nak bagi duit kat mak bapak kita jugak kan. 


Pastu mula la pening...Camana nak selesaikan hutang???



"Relax.... Chill la...."




Meh sini kite share sikit cara nak bebaskan diri dari hutang-hutang korang tu...



Cara Bebas Hutang Melalui Bisnes Spa TWB

The Walking Beauty... Nama gah mobile Spa Wanita yang semakin dikenali ramai disebabkan pemilik-pemilik spa yang bernaung di bawah TWB ni adalah wanita.


Walaubagaimanapun, sudah ada segelintir kaum Adam yang juga sudah mula berminat ingin mempunyai spa sendiri di bawah naungan TWB. Ini disebabkan ada permintaan untuk berfacial dari kaum lelaki juga. Mana tau suatu hari nanti kaum wanita dan hawa dapat bergabung tenaga bersama menaikkan taraf hidup masing-masing.Tak mustahil selepas ni team TWB ni akan semakin meriah.


Ada lagi tau. TWB ni jugak dikenali sebagai Spa Natural & Spa Shaklee.


Nak tau tak kenapa team ni dikenali sebegitu???


Sebabbb...........

Dalam TWB ni, segala produk yang digunakan semasa berspa adalah produk yang natural & semestinya 100% produk dari Shaklee ya.... Produk yang sudah semestinya sudah terbukti halal, berkesan & bebas dari bahan kimia. 

Lupa nak bagitau...


Disamping buat spa, kami juga menjual produk Shaklee untuk kesihatan seluruh badan sebagai income penjuru kedua kami ya.


Kat sini kite nak bagitau jugak yang TWB ni juga ada buat Spa Pengantin. Maksudnya kami juga ada menyediakan pakej berspa bagi bakal-bakal pengantin yang akan melangsungkan hari bahagia mereka dengan aura pengantin sebenar. Bila bakal-bakal pengantin ni dah berspa, mesti la seri aura pengantin tu makin naik kan...


Sekarang korang dah nampak kan...Macam-macam kan cara korang nak dapat income melalui Bisnes Spa TWB ni. Ada lagi beberapa cara lain untuk korang dapat income dalam Bisnes Spa TWB ni yang korang boleh guna sebagai cara untuk bebaskan diri korang dari segala hutang piutang.


Sebagai contoh, kite ni walaupun baru je sebulan lebih berkecimpung dalam Bisnes Spa TWB ni, kita dah dpt cover separuh dari modal. Dapat group support yang sangat ramai untuk bagi semangat & dorongan ke arah cara nak dapat income lebih. Yang sekarang kite tengah buat ni pun sama...Dapat ilmu untuk berblog tau. Semua semangat yang datang dari group support TWB ni.


Disebabkan pengalaman kita dalam TWB ni baru sebulan lebih, tak banyak yang kite boleh citekan lagi utk korang semua. Tapi percayalah...Kite tak sabar nak ceritakan pengalaman kite yang seterusnya nanti bersama TWB ni. Tunggu....

Sekarang ni kite macam excited sikit nak cerita pasal seseorang ni. Kite dah jadikan dia mentor kita dalam TWB ni. Dia adalah orang yang telah bagi training kat kite masa mula-mula masuk TWB ni. And sekarang kite tengah berusaha untuk jadi macam dia & kite dah berjanji dengan diri sendiri yang kite takkan patah semangat walaupun ada je ramai customer yang dah booking untuk berspa tetapi cancel last minit. 


"Don't worry... Bukan senang nak jadi senang...Tapi bukan susah nak jadi susah kalau kita tak berusaha untuk jadi senang..."


Berbalik kepada benda yang kite nak cite tadi...Kite nak cite sikit je dulu sebab kenapa kite nak jadi macam dia...


Kite respect betul kat dia...Nak tau kenapa???


Sebab....


Belum pun umur dia jejak 30 tahun,

  • Dia dah mampu beli rumah.
  • Dia dah boleh beli kereta audi idaman dia.
  • Dia dah settlekan hutang PTPTN.
  • Dia dah bawak suami & mak ayah dia pergi umrah.

Semuanya tu dari hasil Bisnes Spa TWB ni tau....




Haaa.... Inilah dia 👆.... Kecil manis cantik molek orangnya...Tiera nama panggilannya...


"Cantik menarik tertarik kau memang Da Bomb!!!"




So, ape tunggu lagi....Jom la join saya untuk jadi macam dia 👆.

Call/whatsapp saya : 012-4680151(ROSE)

Pemilik:











No comments:

Post a Comment